דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אמנים, מסגרת לתמונה כבר בחרתם? 

מאת    [ 06/07/2011 ]

מילים במאמר: 375   [ נצפה 4269 פעמים ]

אמנים רבים משקיעים כל כך הרבה עבודה לקראת הציורים שלהם, אבל כשמדובר בהצגתם הם אובדי עצות וחבל.
מסגרת טובה לתמונה יכולה לעשות את ההבדל בין מכירה חלקה או לא. חשוב גם שלמסגרת תהיה החתיכה הנכונה כך שהיא לא תידרדר עם השנים. בחירת חומרים עבור המסגור חשובה מכיוון שאתם עובדים כל כך קשה על  הציורים שלכם שאתם רוצים שהם יהיה עם אקסטרה טאץ' המושלם, נכון? לכן אתם רוצים להשתמש רק במסגרות איכותיות לתמונות.

חומרים שאינם מכילים חומצות שיכולות לשבור הציור שלך. פספרטו הן פיסות קרטון או לוח שהציור נפרד או הציור יוצא מן המסגרת והזכוכית. אתם יכולים לחתוך אותם בעצמך, או לקנות אותם שנחתכו מראש והותאמו לציור שלכם. במשלוח מיידי של פריטי אומנות הם עלולים להיפגע על ידי אור השמש, ולכן מומלץ לבחור זכוכית בעלת ציפוי מגן UV. אפשר לקנות מסגרות לתמונות ואת כל החומרים  דרך ספקי אמנות או באמצעות ספקים מסגרות מקצועיים כמו אנגל בפתח תקווה.

כיצד לבחור מסגרת ופרפסרטו? למה תמונה אחת ממוסגרת נראית מדהים? שואלת סוזן גלאגר בספרה אמנות לעיצוב קיר. "זה יכול להיות הדימוי עצמו, אבל אז שוב זה יכול להיות העיצוב והמסגור".

מדריך לקנייה - סוגים של מסגרות לתמונות יכולים להעלות נקודה מעניינת. הציור מתבסס על מסגרת גדולה כדי לעשות את כל החבילה למלאה ושלמה יותר. אז איך בוחרים את המסגרת הטובה ביותר לציור שלך? בספרה, מציעה גאלאגר באמצעות מחשבות מאוד פשוטות סגנון קלאסי למסגרות כדי לסמן את האמנות שלך. נסו לא להתאים את צבע המסגרת או הפספרטו אל הצבעים בציור. אתם רוצים שהצבעים בציור יתבלטו, ולא יתמזגו יחד עם המסגרת כיוון שיש גוונים ניטרליים המשלימים את אמנות.

אמנות שחור ולבן יהיו כנראה נראים הכי טוב עם מסגרת לבנה או שחורה בצבע מט. שיעור חשוב נוסף, הפסרפרטו צריך להיות גדול מרוחב המסגרת, ארבעה אינץ' רוחב ממוצע. היחס צריך להיות נכון ומומלץ שבעל מקצוע בתחום מסגרות לתמונות יחליט בענין כדי ליצור איזון אופטי נעים לעין. ציורים קטנים יכולים להיראות מרשים מאוד עם מסגרות רחבות מאוד. אתם רוצים למדוד את האמנות שלכם וכמה עמוק הציור שלכם כדי לקבוע את גודל המסגרת שלכם. העומק של המסגרת יהיה בדרך כלל מופיע על המסגרת.

קשירת הכל ביחד ברגע שיש לך את המסגרת, הפספרטו, וספק ה??מסגור חשוב לשים את כולם יחד לתוך חבילה מקצועית. ודאו שלא נכנס שבב מהמסגרת, נגרם נזק לפספרטו, או הגרפיקה למסגרת עקומה. זכרו, חתיכת המסגרת היא ההשתקפות שלכם כאמנים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב